۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
بازدید:۱۳۴۴
صدآنلاین | اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز تصمیم خاصی در مورد علی فتح‌الله‌زاده نگرفتند و مدیر عامل در سمت خود ماندگار شد.
کد خبر : ۱۰۵۰۹

شایعه تازه در مورد مدیریت فتح‌الله‌زاده/ خداحافظی بعد از پرداخت ۵ میلیارد تومان!

قربان زاده در برنامه فوتبال برتر گفته بود اگر حرف‌های من علیه فتح‌الله‌زاده صحت نداشته باشد، سه شنبه یا من بر سر کار نخواهم بود یا مدیر عامل باشگاه استقلال. امروز چهارشنبه بود و هر دو بر سر کار حاضر شدند.

سازمان خصوصی سازی امروز در بخشی از بیانیه ای که منتشر کرد این چنین آورده است: «تمرکز بررسی‌های صورت گرفته این هیئت معطوف به تخلفات صورت‌گرفته در خصوص پرداخت مبلغ ۵ میلیارد تومان به آقای رسول نیازی کارپرداز جناب آقای فتح‌الله‌زاده بابت ۵ فقره چک برگشتی (معادل ۵۰۰ میلیون تومان) می‌باشد و بدیهی است بررسی موارد مشابه این مسئله، نیاز به رسیدگی‌های بیشتری دارد. بنابراین، پرداخت مبلغ ۵ میلیارد تومان هیچ وجه قانونی نداشته و آقای فتح‌الله‌زاده باید حداکثر تا تاریخ شنبه ۱۴۰۲/۱/۱۹، تمامی مبلغ پرداخت شده برای این چک‌ها را به باشگاه مسترد نماید. البته که سازمان خصوصی‌سازی موضوع یادشده را از طریق مراجع ذی‌صلاح نیز پیگیری خواهد نمود.»

گفته می‌شود سازمان خصوصی سازی مانده که این پول از سوی علی فتح‌الله‌زاده بازگردانده شود و آنوقت در مورد اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه استقلال تصمیم بگیرد. ظاهرا قانون این اجازه را به سازمان خصوصی سازی می‌دهد که در مورد هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه استقلال و پرسپولیس تصمیم بگیرد.

سازمان خصوصی سازی هم چنین این خبر را تایید کرد و گفت: «باتوجه به اتفاقات اخیر و ضرورت تقویت هیئت مدیره دو باشگاه از منظر مالی، اقتصادی و حقوقی، با توجه به تفویض اعمال حقوق مالکانه دو باشگاه از سوی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی در تاریخ نهم فروردین ماه ۱۴۰۲ به سازمان خصوصی‌سازی، به زودی مجامع دو باشگاه تشکیل خواهد شد و تغییرات هیئت مدیره دو باشگاه انجام می‌شود.»

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها